Zasady współpracy
Nasza współpraca ze znakomitą większością klientów uregulowana jest umowami ustnymi. Pozwala to nam elastycznie prowadzić rozmowy i porozumiewać szybko i skutecznie. W razie konieczności bez aneksów, koniecznych przy umowach sporządzonych na piśmie, wystarcza rozmowa telefoniczna by przystąpić do działania - jest to forma współpracy zadowalająca zarówno nas jaki i naszych klientów.
Niemniej jednak, aby uniknąć niepotrzebnych nieporozumień, poniżej przedstawiamy zestaw podstawowych zasad współpracy Biura rachunkowego Hubertus z klientem:
- Klient dostarcza do biura dokumenty właściwe pod względem formalnym i merytorycznym.
- Biuro opracowuje dokumentację i przesyła do Urzędów odpowiednie deklaracje za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
- Biuro zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszystkich okoliczności, o których dowiedział się w związku z wykonywaniem zlecenia, dotyczy to również pracowników Biura.
- Za wykonane zlecenie Biuro pobiera wynagrodzenie ustalane indywidualnie, za korektę deklaracji niebędącą następstwem błędu Biura naliczana jest opłata dodatkowa minimum 50,- zł netto + 23% VAT.
- W przypadku dostarczenia dokumentów z opóźnieniem, ale w danym okresie może zostać naliczona opłata dodatkowa.
- Biuro ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe z niewykonania zobowiązań, chyba że powyższe wynikło mimo zachowania przez Biuro należytej staranności.
- Zleceniodawca ma prawo do żądania usunięcia ewentualnych braków, błędów itp., przy czym w pierwszej kolejności powinien umożliwić Biuru ich poprawienie.
- Biuro nie ponosi odpowiedzialności w szczególności za szkody wynikłe z naruszenia bądź zaniechania przez Zleceniodawcę ustalonych zasad.
- Zawsze działamy na dobro naszych klientów.
Chętnie odpowiemy na Państwa pytania!