Zasady współpracy

Zasady współpracy


Nasza współpraca ze znakomitą większością klientów uregulowana jest umowami ustnymi. Pozwala to nam elastycznie prowadzić rozmowy i porozumiewać szybko i skutecznie. W razie konieczności bez aneksów, koniecznych przy umowach sporządzonych na piśmie, wystarcza rozmowa telefoniczna by przystąpić do działania - jest to forma współpracy zadowalająca zarówno nas jaki i naszych klientów.


Niemniej jednak, aby uniknąć niepotrzebnych nieporozumień, poniżej przedstawiamy zestaw podstawowych zasad współpracy Biura rachunkowego Hubertus z klientem:

 

  1. Klient dostarcza do biura dokumenty właściwe pod względem formalnym i merytorycznym.
  2. Biuro opracowuje dokumentację i przesyła do Urzędów odpowiednie deklaracje za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
  3. Biuro zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszystkich okoliczności, o których dowiedział się w związku z wykonywaniem zlecenia, dotyczy to również pracowników Biura.
  4. Za wykonane zlecenie Biuro pobiera wynagrodzenie ustalane indywidualnie, za korektę deklaracji niebędącą następstwem błędu Biura naliczana jest opłata dodatkowa minimum 50,- zł netto + 23% VAT.
  5. W przypadku dostarczenia dokumentów z opóźnieniem, ale w danym okresie może zostać naliczona opłata dodatkowa.
  6. Biuro ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe z niewykonania zobowiązań, chyba że powyższe wynikło mimo zachowania przez Biuro należytej staranności.
  7. Zleceniodawca ma prawo do żądania usunięcia ewentualnych braków, błędów itp., przy czym w pierwszej kolejności powinien umożliwić Biuru ich poprawienie.
  8. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w szczególności za szkody wynikłe z naruszenia bądź zaniechania przez Zleceniodawcę ustalonych zasad.
  9. Zawsze działamy na dobro naszych klientów.

Chętnie odpowiemy na Państwa pytania!